7 januari 2021
Doelen, love em or hate em!
Néén, ik ga het niet hebben over hoe je je omzetdoel in acties omzet en hoe je berekent hoeveel omzet je moet hebben voor een bepaalde winst.
Ik deel met jullie wél een aantal inzichten over de onderliggende mechanismen waardoor doelen stellen wel of juist niét werkt.
Ann, we zitten bij de F hé, niet bij de D.
Inderdaad, de D van DOELEN was al gepasseerd dus ik vertel jullie alles over doelen bij de F van FOCUS.
(hoe fijn om in je eigen bedrijf eigenwijs je goesting te kunnen doen :-P )
Veel luisterplezier!!
P.S. Zeg je nu “Ann, doelen, allemaal goed en wel maar ik wil het wél hebben over acties, marketingacties om precies te zijn, want dààr loop ik tegenaan”?
Awel dat komt goed uit want op 19 januari geef ik een gratis online training “De 7 principes van radicaal eerlijke marketing.”
We gaan het hebben over het soort marketing waarbij je echt mag zijn.
Neen, waarbij je echt móét zijn.
Waarbij je jezelf laat zien, helemaal zoals je echt bent.
Zodat je precies díé klanten aantrekt die helemaal bij jou passen.
Díé klanten die jij het allerbeste kan helpen, waarvoor jij de grootste toegevoegde waarde levert.
Wat daarvoor nodig is, voor zo’n radicaal eerlijke marketing, dat is precies wat ik je ga leren in deze (gratis) training.
Wil je erbij zijn? Meld je alvast aan via deze link!
(Kan je er niet live bij zijn? Meld je dan toch aan via de link, je krijgt dan na afloop de opname in je mailbox!)
P.P.S. Ken je een coach, trainer, therapeut of consultant waar je denkt “ja, die moet erbij zijn!”? Mail de uitnodiging dan gerust door!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
x